donderdag 16 juni 2016

lieve papa

lieve papa,

als herinneringen een trap konden bouwen,
en gebeurtenissen een brug.
dan klommen we met z'n allen naar de hemel,
en namen we je mee terug.

misschien kijk je af en toe op mij neer,
wellicht schudt je geregeld het hoofd.
denk je was ik er nog maar,
kon ik haar maar helpen.

ik voel dat ik moet huilen,
dan valt er een traan.
nooit heb ik me zo alleen gevoeld,
je bent echt bij me vandaan.


vandaag al weer 3 jaar geleden dat je overleed.
het leven gaat door maar wij blijven je missen.
dat je de strijd niet zou kunnen winnen was een feit
maar dat je zo snel al zou verliezen blijft een moeilijk punt voor mij.

  23 september 1933 - 16 juni 2013


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

kattenstreken#78

Welkom bij kattenstreken! Een blog waarin ik de foto’s deel met jullie van mijn 3 kleine monsters en het verhaal achter de foto’s. Soms grap...