zondag 26 juni 2016

babyfoto momenten

ken je dat moment dat je van die leuke foto's van je kleine spruit laat maken en als je ze dan terug ziet dat ze wel hele vreemde gezichten trekken of juist ontzetten grappig.
misschien dat je van jezelf of van je eigen kinderen ook zulke momenten heb kunnen vast leggen.
hier volgen een paar unieke baby foto's



dit is er duidelijk een die niet gediend is van al dat geklik met de camera. 
het gezicht is heel duidelijk in zijn mening.




tja ... wat kan je hier nou van zeggen?
schrik van deze knuffel-ouders of vind deze kleine man het gewoon niks dat ze knuffelen?





ergens kan ik deze reactie wel begrijpen.
dit karretje ziet er nou niet echt comfortabel uit om in te zitten.





echt hoe kunnen ouders dit doen?
een haarband met een bloem bijna net zo groot als het hoofd van het meisje.
gelijk heeft ze als ze het uit gilt met zo een ding op je hoofd.



oké duidelijk fotoshop maar wel geniaal bedacht.
het moment van de foto met de drank erbij geshopt is wel erg leuk gevonden.





ik heb van me dochter ook zo een moment ooit weten vast te leggen. zo grappig, zelf vind ze dat ook.
ze zit dan op een loop-auto, gekleed in een legerpakje en haar ogen hangen meer dicht dan dat ze open zijn. ziet er heel grappig uit, als of ze een lange nacht heeft wacht gelopen.
nee, ik plaats de foto niet, wil ze niet hebben.
dus jullie zullen het met deze hier boven moeten doen.


tot het volgende blog ....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

kattenstreken#78

Welkom bij kattenstreken! Een blog waarin ik de foto’s deel met jullie van mijn 3 kleine monsters en het verhaal achter de foto’s. Soms grap...