woensdag 18 mei 2016

postcrossing, deel 7

en hier weer een postcrossing!
we gaan echt super lekker met de kaarten versturen en ontvangen.
vorige week na dat ik deel 6 online had gezet kwamen er weer een paar kaarten binnen en kreeg ik een ontvangst bericht.

laat ik met die beginnen, in postcrossing deel 5 hadden we een kaart die naar Duitsland moest.
deze was dus op 11 mei, na 8 dagen bij de ontvanger.
ik denk dat het iets langer heeft geduurd door de vrije dagen die er tussen hebben gezetten.
China is nog niet aangekomen en de kaart van vorige week die naar Rusland ging ook niet.
je kent het douane verhaal wel intussen.
wel valt me op dat de kaarten er naar toe langer over doen als de kaarten die van daar naar mij zijn gestuurd. hmm ... bedoel er niks mee maar valt me wel op.


en we hebben weer wat kaarten ontvangen deze week.
deze komt uit Siberiƫ Rusland,en heeft in 7 dagen 5543 km gereisd voor de kaart bij mij was.









en dan deze, die komt uit Belarus(Wit Rusland).
en heeft 1530 km gereisd in 8 dagen voor dat ik hem had ontvangen.




en dan kwam gisteren deze nog binnen.
deze komt uit Polen en heeft in 17 dagen 1156 km gereisd.







en dan nu door met de postcrossing van deze week die ik heb verstuurd.
de kaart voor deze week, waar gaat het naar toe?
deze kaart gaat naar Taiwan, en zal 9540 km reizen voor hij op plaats van bestemming is.
ik ben nog even gedoken in de verstuurde kaarten en deze is tot nu toe de kaart die de meeste km gaat reizen.reken er dus maar op dat het wel een week of 3 Ć” 4 gaat duren voor hij aan komt.






nou dat was dan de postcrossing van deze week.
de tussenstand op dit moment is dat ik 5 kaarten heb verstuurd waar van ik ook het ontvangbewijs van heb gekregen per mail, daar komt bij dat er (met deze mee gerekend) 3 kaarten nog onder weg zijn en zelf heb ik in tussen 6 kaarten ontvangen.
dit allemaal na 7 weken bezig zijn met postcrossing, me dochter vond het eerst maar niks maar begint het nu ook wel leuk te vinden.
vooral als er weer kaarten uit verschillende land op de deurmat zijn gevallen.
ik denk er dan ook over na om hier een vast item van te gaan maken op de woensdag.
ik ben hier aan begonnen al een proef tot eind dit jaar maar ik vind het wel erg leuk om te doen.
happy postcrossing!

tot het volgende blog ....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat moet je doen als je geld op straat vindt?

foto: ? Je vindt geld op straat? Dan voel je je  waarschijnlijk een geluksvogel.  Maar ben je dat ook echt of kun je als een dief worden gez...