woensdag 4 mei 2016

postcrossing, deel 5

het was een week waarin van de 3 kaarten die onderweg waren er ook alle 3 zijn aan gekomen.
helemaal top dus!
om te beginnen is de eerste kaart (postcrossing, deel 1) die naar Rusland zou gaan ontvangen.
na 24 dagen en 2035 km te hebben gereisd is het kaartje toch aan gekomen.
ik begon me al zorgen te maken dat dit niet meer zou gebeuren.
ook de kaart van twee weken geleden (postcrossing, deel 3) is aangekomen in Amerika.
na 9 dagen en 6610 kom te hebben gereisd dus ontvangen.
in tegen stelling van wat ik had verwacht is deze toch nog vrij vlug ontvangen.
en de de laatste van vorige week (postcrossing, deel 4) die moest niet zo ver, weer een voor Duitsland.
deze was na 3 dagen en 205 km gereisd te hebben bij de ontvanger.
en daar mee zijn alle verstuurde kaarten tot nu toe aan gekomen bij de ontvanger.
vandaag weer een nieuwe kaart verstuurd dus we hebben er weer een onderweg!

dit is de kaart van deze week die ik heb verstuurd.
hij gaat wederom naar Duitsland en zal 181 km reizen voor hij op plaats van bestemming is.
omdat dit de derde keer is dat ik een kaart naar Duitsland verstuur weet ik in tussen dat met een dag of 3 รก 4 de kaart wel is aangekomen.
misschien dat er door dat wij hier in Nederland  4 mei: dodenherdenking en donderdag 5 mei: bevrijdingsdag en tevens   hemelvaartdag hebben er iets vertraging kan zijn.



omdat deze kaart toch wel redelijk snel aan zal komen heb ik de gok genomen een tweede adres op te vragen en een tweede kaart te versturen.

nou dat is gelukt want deze hier mag naar China toe!
de kaart zal een reis van 8390 km afleggen voor de ontvanger hem heeft.(ja, het is een hij)
phff .. wel gelijk een hele afstand zo naar China, de tijd is zeker minimaal  2 weken en da kan er nog vertraging ontstaan bij de douane.
dus ik reken er op dat het wel en week of 3 gaat duren voor de kaart bij de ontvanger is.





en ik heb deze week me eerst kaart terug ontvangen.
deze komt uit Rusland en heeft in 8 dagen 4961 km gereisd om bij mij op de deurmat te belanden.
ik vind het helemaal te gek, erg grappig is dat mij eerste kaart naar Rusland is verstuurd en ik me eerste kaart uit Rusland krijg.




goed dat was postcrossing voor deze week.
niet 1 maar 2 kaarten. Ik ga dit niet iedere keer zo doen.
me regel is een kaart per week maar ja, die voor Duitsland is er al zo snel dus vandaar dat we even een uitzondering maken met de tweede kaart.

tot het volgende blog .....


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

postcrossing#379

Hallo en welkom bij een nieuwe postcrossing.  en ik val gelijk met de deur in huis, vorige week had ik een kaart die naar Duitsland ging. De...