woensdag 25 mei 2016

#postcrossing #8

je zit niet verkeerd! dit is echt het wekelijkse blog van postcrossing.
voor wie het heeft gemist, volgt hier even de link van waar in ik heb uitgelegd over de nieuwe naam.

http://scoozie-mouse.blogspot.nl/2016/05/nieuwe-themas-op-het-weblog.html


deze week heb ik één kaart gekregen.
deze kwam uit Taiwan en heeft in 8 dagen 9730 km gereisd.
de kaart is erg leuk heeft alleen 1 klein nadeel: ik kan de tekst niet lezen die er op staat! maar ik ga er van uit dat het iets aardigs is of misschien iets over de plaatje die er op staan.


alles bij elkaar hem ik nu 7 kaarten ontvangen die samen 24.743 km hebben gereisd voor ik ze op de deur mat had.
ik zelf heb er 8 verstuurd en van de 8 zijn er 5 kaarten al aangekomen en zijn er nog 3 onderweg.
de 5 aangekomen kaarten hebben samen 9.335 km gereisd.
en bij de verzonden kaarten komt er vandaag weer een bij, kaart nummer 9.
welke? dat zie je hier onder.


deze week gaat er een kaart naar Finland. erg leuk, ik had zelf al wel eens een kaart uit Finland gehad en nu mag ik er zelf een naar toe sturen.
de kaart zal 1617 km reizen voor deze bij de ontvanger is.
volgens post.nl zou het ongeveer 2 tot 3 dagen kunnen duren voor de kaart er is.
maar ik hou er rekening mee dat er vertraging kan zijn.
we zullen zien wanneer ik bericht heb van ontvangst.


ik zei het al eerder, er zijn nog 3 kaarten onderweg.
één naar China, dat is nu al ruim 3 weken dus ik verwacht toch wel dat ergens deze week de kaart er kan zijn.
dan is er nog een op weg naar Rusland, dat is ruim 2 weken geleden dat die is verstuurd, en de laaste keer dat ik er een stuurde was het na 26 dagen dat de kaart er was.
en dan vorige week, er ging er een naar Taiwan, net een week dus je snapt wel dat deze nog even aan het reizen is, ik gok op nog twee weken voor deze er is.
en zo zijn we aan het einde van postcrossing van deze week gekomen.
happy postcrossing! en tot volgende week.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

postcrossing#382

Hallo en welkom bij een nieuwe postcrossing. En ik ben afgelopen week druk bezig geweest met de nieuwe post logo’s van postcrossing voor soc...