zondag 1 mei 2016

online verhalen Cottonshall: deel 2

we gaan lekker wat betreft de verhalen van Cottonshall.
3 verhalen staan inmiddels online en de vierde in nog in werkproces.
om er nog een schepje boven op te doen heb ik voor het vijfde verhaal ook al een ruw versie uitgewerkt.
pas als de vijfde ook klaar is heb ik me eerste bundel van Cottonshall compleet en kan het verstuurd worden en dan maar duimen dat er iets uit gaat komen wat me droom laat uit komen.
zo online schrijven is leuk en ik zal het ook blijven doen maar me grote droom is toch om me verhalen in boekvorm in de boekkast terug te kunnen vinden.
hier volgt nog even een opsomming van de verhalen met een link er naar toe:


http://scoozie-mouse.blogspot.nl/2015/12/deel-1-een-kerst-vol-liefde.html










http://scoozie-mouse.blogspot.nl/2016/02/deel-1-oude-liefde-nieuwe-kansen.html











http://scoozie-mouse.blogspot.nl/2016/04/deel-1-klein-geluk.html










en dan wil ik jullie bij deze een kleine scoop geven door de foto-avi van het vierde verhaal te showen met de titel van het verhaal!

dit is hij dan! ik heb wel even de tijd nodig gehad om een titel te vinden die me beviel maar uiteindelijk is het dus deze geworden:
DOOR DE LIEFDE GERAAKT.

Jaxon Aldrett en Davina Holt hebben elkaar leren kennen via een dating-site. het klikt maar echt afgesproken hebben ze nog niet.
de verrassing is dan ook groot voor Jaxon als hij Davina als de nieuwe schooljuf in Cottonshall treft.
Jaxon blijkt niet de enige te zijn die voor de mooie Davina lijkt te vallen, het schoolhoofd/leerkracht Adam Nichols is ook onder de indruk van haar.


Dit is dan in zeer de basis van het vierde verhaal.
ik weet niet wanneer deze online gaat komen. het is even lastig want als ik af ga op de twee maanden er tussen kom ik uit op Juli en dan is het ook net vakantie tijd die gaat beginnen. dus daar moet ik nog even over puzzelen wat wijsheid is in dit geval.

voor nu heb ik weer even genoeg op rij gezet wat de Cottonshall verhalen betreft.
genoeg terug te vinden om nog eens te lezen.

tot het volgende blog .....












Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen