zondag 22 mei 2016

nieuwe thema's op het weblog

er zijn een paar aanpassing voor het weblog die gaan komen.
er komen twee nieuwe onderdelen voor vast op het weblog, een daar van is al een tijdje aan de gaan maar wordt dus nu een vast onderdeel iedere week.

een week of 8 geleden ben ik begonnen met een experiment van postcrossing na dat ik een advertentie hier over had gezien en ik dit wel eens wilde uit proberen of het echt werkt.
de eerste planning was dat ik dit tot het eind van dit jaar (2016) zou gaan doen maar het bevalt eigenlijk best goed en daarom wordt postcrossing een vast onderdeel van het weblog.
het komt nu op woensdag en het blijf ook op de woensdag verschijnen.
wel komt er een ander titel: #postcrossing is de nieuwe naam.
de hashtag is een verwijzing naar de manier van verwijzen naar een bepaald onderwerp zo als wordt gedaan op instagram en twitter.
ook zal ook zal het woord deel van veranderen in een hashtag.
staat er nu nog bijvoorbeeld postcrossing,deel 8 dan wordt dat dus nu #postcrossccing #8.
gaande weg zal het wel duidelijk worden.
de inhoud blijft het zelfde, kaarten die ik heb gekregen laat ik jullie zien en de kaart die ik verstuur zal ik tonen, met daar bij het land waar de kaart naar toe gaat en de reiskilometers.
lekker spannend voor de gene uit dat land want zal de kaart voor jouw zijn of niet?
happy postcrossing zal ik maar zeggen.



we leven in een tijd dat we bijna een zijn geworden met laptop,tablet en telefoon.
als je uit eten gaat maakt bijna iedereen zich wel schuldig er aan, even gauw een fotootje voor sociale media! ook ik maak me er schuldig aan.
daarom is het best leuk om eens een avond die dingen te verbannen en lekker ouderwets een spelletje te spelen, en spelletjes zijn er genoeg die je met je gezin kan spelen.
dit word geen wekelijks onderdeel op het weblog maar met regelmaat ga ik wel een blog "spelletje spelen?" plaatsen waar in een spel word beschreven.
dit kan zo leuk zijn en het is best jammer dat we elkaar zo voorbij lopen met al die internet mogelijkheden, ja als de stroom uit valt hoor je vaak dat ze maar een spelletje hebben gespeeld.
daarom ga ik eens meer in de wereld van spelletjes duiken en onder de aandacht brengen.
wie weet heb je het thuis en ga je het daarom weer eens spelen.
ik ben nog even aan het kijken naar de mogelijkheid om ook een video erbij te maken zo dat je ook kan zien hoe een spel gespeeld word.
dit is een onderdeel wat ik voor nu eens per maand wil doen.
ik heb aardig wat spelletje staan maar ook niet alles wat er is heb ik in de kast maar als er nog fabrikanten zijn die mij spelletje willen op sturen om uit te proberen dan houd ik me zeker ter beschikking om dat voor jullie te doen! (zal wel niet gebeuren maar kan het proberen)

en dat waren voor nu even de twee nieuwe onderdelen op het weblog.
nou ja een was er al en de andere is nieuw.
ik hoop dat jullie het leuk vinden of leuk gaan vinden.
een ander thema wat regelmatig voorbij komt is "stand van zaken" deze blijf ook gewoon nog verschijnen. dit is meer even kort hoe het gaat met me dochter en alles ding rond haar of hoe het met mij gaat, waar zijn we mee bezig, even kort een up to date van zaken.

tot het volgende blog ....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

kattenstreken#78

Welkom bij kattenstreken! Een blog waarin ik de foto’s deel met jullie van mijn 3 kleine monsters en het verhaal achter de foto’s. Soms grap...