zondag 8 mei 2016

happy mothersday




vandaag verder geen weblog, i.v.m Moederdag.
morgen een weblog online over mij Moederdag 2016.
Fijne dag voor alle mama's van de wereld!



en ook als is mijn eigen moeder al bijna 31 overleden toch denk ik vandaag ook aan haar!

moederdag zonder jouw

Eén traan die zegt hoe blij ik was met jou.
Eén traan die zegt hoe goed ik jou eigenlijk kende.
Eén traan die zegt dat ik nog veel om je geef.
Eén traan die zegt dat ook jij ervoor heb gezorgd dat ik nu leef.
Eén traan die zoveel kan zeggen over jou,
Maar het belangrijkste wat die traan kan zeggen, is dat ik nog steeds zielsveel van je hou!

Mama, 6 juli 1936 - 30 november 1985




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

kattenstreken#78

Welkom bij kattenstreken! Een blog waarin ik de foto’s deel met jullie van mijn 3 kleine monsters en het verhaal achter de foto’s. Soms grap...