zaterdag 2 april 2016

stand van zaken 2016, week 13

iets vlugger dan ik eigenlijk zou willen is hier weer een overzicht.
en het zit niet echt mee.

we zijn vorige week weer in het ziekenhuis geweest met me dochter.
dit keer bij neurologie, en ik ben echt nog steeds kwaad over de uitspraken van die dokter!
me dochter heeft naast pijn last van tintelingen in haar benen en kan soms amper blijven staan, daar naast kan ze zich niet warm houden.
soms zo erg dat de lippen er blauw van worden, haar voeten zijn als ijspegels en je zou bijna denken dat ze d'r voeten in de vrieskist heeft gehad.
dus laten checken, nou mooi niet dus, die vent had duidelijk haar voorgeschiedenis gelezen en nam niet echt veel moeiten om het probleem te onderzoeken.
nee, het zit tussen de oren! ja natuurlijk! je hersens geven eens sein dat je het nu koud hebt en dat je lippen blauw worden! eikel!
ook had hij nog de moed om te zeggen dat alle medische onderzoeken veel tijd en geld hebben gekosten wat onnodig is geweest.
terecht dat me dochter zei dat die scoliose toch echt duidelijk op de foto's is te zien.
en wat dan nog, daar betaal ik toch me ziekenkosten voor om juist uit te zoeken wat ze heeft en dingen uit te sluiten.
we hebben al veel overwonnen en laten ons verder niet uit het veld slaan.
ik ga er verder geen klacht van maken, ik heb wel met de begeleiding van de revalidatie gesproken en die vond het ook niet netjes. we gaan door met de revalidatie zo als gepland.
de huisarts had ook nog een mail van die man gehad, dat de doorverwijzing onnodig was.
we nemen het voor kennis aan en laten het er verder bij.

me kattenclan is inmiddels gehalveerd.
eerst vorige week onze Purk, ze had leukemie in de laatste fase.
deze week ging het behoorlijk mis met onze Dino. na een hartinfarct was het behoorlijk mis met haar.
ondanks de medicijnen ging het achter uit en gistermiddag (vrijdag) kreeg ze daar nog een hersenbloeding bij. ze zou dit niet meer gaan redden.
om verder lijden te besparen is in overleg met de dierenarts een spuitje gegeven om het overlijden te versnellen en het lijden te stoppen.
eerlijk, het gillen van een kat met pijn gaat door merg en been.
ik voel me verdrietig en boos te gelijk, verdrietig om ze te verliezen en boos omdat ik niks voor ze heb kunnen doen dan wat nu is gedaan, het lijden stoppen.

morgen (3 april) komt het eerste deel van het derde online verhaal van Cottonshall online.
dit zal rond 10.00 uur zijn, Nederlandse tijd.
en zal weer in 3 delen,over 3 weken verdeeld gebeuren.
intussen ben ik ook aan het vierde deel aan het schrijven. er word ook nog gewerkt aan het andere verhaal.
deze zal niet online komen, te veel om te verwerken omdat het een verhaal van 200 รก 250 bladzijdes moet worden. misschien dat ik er wel stukken uit publiceer.
het onderwerp in dit verhaal licht misschien gevoelig, het gaat over huiselijk geweld.
zo wel de lichamelijk mishandeling als de psychische mishandeling.
ik persoonlijk heb NIET te maken gehad met huiselijk geweld,wel met psychische mishandeling en nog niet eens door met toenmalige vriend maar zijn vader.
dit is de foto avi die ik erbij gemaakt heb (zonder titel).


en zo zijn we weer aan het einde van een overzicht.
die de leukste maar het is niet anders.

tot het volgende blog ....


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen