vrijdag 1 april 2016

r.i.p lieve Dino

het is 1 april maar geen grapje, het is echt waar!
eerder deze week had ik al een blog over onze Dino.
hier de link naar dat blog:

http://scoozie-mouse.blogspot.nl/2016/03/niet-nog-een.html



tot onze spijt ging het toch achter uit ook al leek het beter te gaan.
keurig netjes de medicijnen gegeven maar dat het er niet goed uit zag werd mij al snel duidelijk toen ik merkt dat ze verder niet at of dronk.
gisterenavond (donderdag) ging er weer van alles fout en deze middag, is als gevolg van een hersenbloeding boven op de hartproblemen Dino overleden.
niet geheel op eigen kracht moet ik toegeven.
de arme schat moet hebben geleden, het geluid wat ze voor bracht ging door merg en been.
en daarom heb ik in overleg met de dierenarts besloten dit te laten stoppen en haar een spuitje te laten geven om het overlijdensproces te versnellen.
beter worden zat er niet meer in en dit was ondragelijk niet alleen voor Dino maar ook voor ons.
duidelijk met nog enige vechtlust heeft ze de strijd op gegeven en is overleden.

Dino was al een medische wonder.
ze was de zwakste van het nest en niemand wilde haar hebben omdat ze meer kaal was dan haar had.
ik besloot toch haar in huis te nemen, na een bezoek aan de dierenarts waren we er snel achter dat door een huidprobleem de vacht slecht groeide.
na medicijnen die ze regelmatig moest herhalen kwam er toch vacht, hoewel je vacht niet de beste kwaliteit had zo als zou moeten waren we niet ontevredenen met het resultaat.
eerder deze week kregen we de schrik toen bleek dat je een hartinfarct kreeg en de verder problemen.
we hebben ons best gedaan je met medicijnen weer wat op de been te krijgen maar dat is niet gelukt.
na de hersenbloeding van eerder deze dag wilde we haar niet verder laten lijden.
op een hele korte periode zijn er nu twee huisgenoten overleden.
de twee achter blijvers hebben wel lopen zoeken, het zielige gemiauw van de jongste kat is zo zielig.
rust zacht lieve Dino.


                             DINO 19 augustus 2006 - 1 april 2016



tot het volgende blog .....
 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

postcrossing#383

Hallo en welkom bij een nieuwe postcrossing. Jaargang 8 alweer, daarmee is postcrossing het langslopende item hier op het blog.  Dat vond ik...