woensdag 27 april 2016

postcrossing: deel 4

het is weer woensdag en dat betekend, postcrossing tijd!
vorige week was door omstandigheden het pas op vrijdag maar deze week zitten we weer op het oude schema.
als je nog niet weet wat postcrossing is ga dan even naar www.postcrossing.com
daar vind je vast terug hoe en wat postcrossing is en hoe je zelf mee kan doen. (mocht je dit willen)


dit is de kaart die deze week is verstuurd.
echt heel ver hoef hij deze week niet, deze gaat de kant van Duitsland op en heeft een reisafstand van 205 km.
valt dus mee deze week.
2 weken terug had ik er ook een voor Duitsland en die was er met 4 dagen al ontvangen, dus met wat mazzel kan deze dit weekend nog op de deurmat van de ontvanger liggen.

zelf heb ik nog niks ontvangen.
geen zorgen, je weet niet waar vandaan er naar mij iets wordt gestuurd.
de kaart naar Rusland is nog steeds onderweg en die van vorige week naar United States of America is ook nog aan het reizen, dat me niet verbaasd, ik had ook niet verwacht dat die er al zou zijn.
we wachten dus nog even lekker af wat er gaat gebeuren en wanneer ze de kaart hebben gekregen.
ook zelf heb ik nog wel even geduld om te zien wanneer er bij op de deurmat wat ligt.
ik zag vandaag trouwens een bericht op twitter van iemand die er 4 te gelijk op de mat had. wie weet heb ik er straks ook wel een paar tegelijk op de mat. maar met 1 kaartje zou ik ook al heel blij zijn.
nou dit was het dan weer even voor deze week, volgende weer weer een nieuwe kaart ter verzending.

tot het volgende blog .....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

How’s life? #14

Het is alweer een tijdje geleden dat ik jullie een update heb gegeven over hoe het met ons gaat, dus hierbij onze update. Het is alweer 4 ma...