dinsdag 12 april 2016

koppel tatoeages

er zijn zo veel manier waarop je kan laten zien dat jullie bij elkaar horen, en niet alleen door te trouwen!
ik weet nog dat in mijn tijd je elkaar een ketting gaf met de naam er op of alleen de voorletter van de naam.
was je al wat langer samen dan deed je ringen met namen en datum, symbolisch trouwen zou je het bijna noemen.
tegenwoordig zie je dat stellen tatoeages laten zetten die bij elkaar passen.
erg leuk maar ook wel riskant, zeker als je hier ook nog namen en zo bij gaat zetten.
toch heb ik een paar van die koppel tatoeages gevonden die erg leuk zijn en als de relatie over zou gaan op zich ook nog wel leuk zouden staan, helaas is het niet afwasbaar dus zit je nog wel vast aan de herinneringen die zo een tattoo met zich mee brengt.


oké, deze is misschien niet zo heel bijzonder maar symbolisch wel heel mooi.
yin en yang, yin staat voor vrouwelijk en de yang voor mannelijk.
dit Chinese teken staat voor de balans tussen man en vrouw.
hoe wel het tegenpolen zijn die de betekenis heeft is het juist ook dat weer wat de balans compleet maakt door dat het elkaar aanvult.






deze vond ik zelf heel mooi!
deze zou je ook goed kunnen gebruiken als je jullie vriendschap wil symboliseren met een tattoo.
ik zelf vind hem erg mooi en grappig.
ik heb een erg sterke band met me dochter en misschien is dit wel een leuk idee om, als ze oud genoeg is, te laten zetten?
die verbondenheid die wij hebben daar komt echt nooit iemand tussen!





ja deze is ook erg leuk en grappig.
persoonlijk vind ik deze erg origineel bedacht.
ik denk dat als je een tattoo wild zetten je niet als eerste denkt om robotjes te nemen?
dus deze wilde ik jullie echt laten zien.









wie heeft de film Wallie niet gezien? want dan zegt dit je waarschijnlijk helemaal niks.
Wallie en Eve, twee robots die verliefd worden.
erg leuke film en deze tattoo is ook zeker erg leuk gevonden.








misschien hou je van iets met meer pit?
dan is deze misschien meer iets voor jullie.
je hoeft nou echt geen stoere rocker te zijn of biker om tatoeages van doodshoofden te zetten.
dus laten we die veroordeling gelijk over boord gooien!
ik zie mezelf gek genoeg om zo iets ook te zetten maar dan niet op me onderarm.
misschien eerder op me bovenarm.









dit zijn wel hele leuke manier om jullie liefde te bezegelen maar denk er wel goed over na voor je zo iets doet. het zijn geen plakplaatsjes die je er even afwast.
de plaats waar je zo iets zet is ook geheel je eigen keuze, dus je hoeft het niet perse op je onderarm te zetten.
natuurlijk kun je ze laten aanpassen zo dat koppels van man/man en vrouw/vrouw dit ook kunnen doen.
laten we ruim denken, mensen! en geen onderscheid maken in de keuze van liefde!
en ben je echt zeker van elkaar en nog al klunzig, verlies je makkelijk iets kan je altijd nog je trouwringen laten tatoeëren!
misschien gaat dit je toch net iets te ver, kan ik begrijpen, hou het dan lekker ouderwets bij ringen en kettingen, die zijn net zo leuk en ook daar zijn genoeg originele dingen in te vinden.


tot het volgende blog ....


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

How’s life? #14

Het is alweer een tijdje geleden dat ik jullie een update heb gegeven over hoe het met ons gaat, dus hierbij onze update. Het is alweer 4 ma...