zaterdag 19 maart 2016

vreemde verkeersborden

soms zie je van die verkeersborden dat je maar een ding kan zeggen: meen je dat nou echt!
ik heb er een paar voor je gevonden die ik zelf wel erg grappig vond.

oke!? ik weet niet welke mafkees deze ooit heeft verzonnen maar ergens klopt er iets niet.
ziet er vreemd uit niet dan? grond en geen sneeuw maar wel een bordje voor sneeuwscooters.
volgens mij had de gene die dit heeft bedacht laat van het probleem met plaatsverwisseling of zo.
als ik de planten zo bekijk dan lijken me dat nou echt soorten die in een besneeuwd gebied voor komen.






oké, deze is ook wel grappig. als of we een bord nodig hebben om dat te weten?
ik denk dat het zonder bord ook wel duidelijk was dat er hoog water is.
op zich wel vreemd ook als je naar de achtergrond van de foto kijkt. het lijkt mij dat dat water op een weg staat. gevalletje waterleiding kapot?







echt! de gene die deze heeft geplaatst moet maar eens terug naar school. een bord wat je waarschuwt voor koeien en dan een bord met het woord ganzen er onder.
de logica is waarschijnlijk dat naast die koeien er ook ganzen kunnen zijn maar zo als je het hier ziet staan komt het toch anders over: verwisseling van diersoort.







en dan deze, goed geregeld jongens! welke kant moeten we nou op? recht door? ik denk dat de mensen in dat huis het niet zo leuk vinden als we dat zouden doen.
er onlogische geplaatst deze borden, ik denk dat het een druk punt is voor de politie met al de aanrijding die hier kunnen gebeuren.




rare, onlogische situaties met dit soort borden maar wel grappig, of niet?
vooral die laatste is er een waar bij je als bestuurder toch even op je hoofd moet krabbelen, welke kant moet je nou op?
google maar eens, je komt nog meer van dit soort vreemde dingen tegen.
tot het volgende blog .....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

postcrossing#379

Hallo en welkom bij een nieuwe postcrossing.  en ik val gelijk met de deur in huis, vorige week had ik een kaart die naar Duitsland ging. De...