zaterdag 12 maart 2016

nutteloze missers

dit weblog komt niet geheel van Scoozie73 vandaan, ik, Marouscha (haar dochter), vond deze foto's en kwam met het idee voor dit blog.
ik heb wat foto's uitgezocht en heb met hulp van Scoozie73 (me moeder) tekst erbij toe te voegen, dus dit blog is een beetje van ons samen.
de foto spreken voor zich denken wij, de nutteloze misser is duidelijk te zien.

dit hek gaat echt niemand buiten jouw pad houden denken wij zo.
is dan ook totaal nutteloos om op zo een plek een hekje te plaatsen.





toch fijn dat er ook wordt gedacht aan de geesten onder ons.
deze doorgang is blijkbaar alleen voor hun te gebruiken, de deur hebben ze niet nodig, kunnen zo wel door de muur heen!








toch fijn dat er voldoende parkeer ruimte is.
een probleem: je kan je auto nog niet kwijt!
zie jij al waarom?










zie jij hier ook de grote misser?
een prachtig stoep waar ze van die vlakken vrij hebben waar dan die bomen moeten staan maar hier heeft iemand toch echt even een groter misser gemaakt.





dit is ook zo een stunt die verkeerd gaat uit pakken.
de plek voor je als fietser is er wel maar die gaat wel een hele vreemde kant op.
zouden er te weinig ongelukken gebeuren met fietsers? doen ze het daarom?






fijn dat we mogen weten dat deze man Frans praat.
mogelijk had je dat ook al gehoord maar wat de man vertaalt dan zegt mogen we niet weten, dat hij Frans spreekt is blijkbaar voldoende.











dit waren zo maar een paar van de nutteloze misser.
ik wil me dochter Marouscha bedankt voor het vinden en mee helpen aan dit blog.
ze wil volgende jaar graag bij mij stage komen lopen, gericht op de schrijverskant omdat zij graag de kant van acteren op wil en ook een stuk van zelf een verhaal schrijven wil leren.
bij deze heeft ze al een klein voorproefje gehad op het schrijven van een weblog.
dank je meid, toppie gedaan!
                                     
                                                  Scoozie73
                                       
tot het volgende blog .......

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

postcrossing#379

Hallo en welkom bij een nieuwe postcrossing.  en ik val gelijk met de deur in huis, vorige week had ik een kaart die naar Duitsland ging. De...