woensdag 2 maart 2016

nieuw deel Cottonshall


hoewel het wat onhandig werken zal zijn ga ik toch aan de slag om aan het derde verhaal van Cottonshall te schrijven, via me tablet en een nieuwe online programma wat ik heb gevonden.
dit zijn de twee nieuwe karakters die centraal staan in dit deel. Phoebe Martin en Wyatt Woods.
Wyatt is geboren en opgegroeid in de omgeving van Cottonshall en wie het tweede deel gelezen hebben kunnen zich misschien nog wel herinneren dat zijn naam in dit deel een keer is voorbij gekomen.
Wyatt is samen met Robert Miller de agenten die toe zich houden in het dorp.
Phoebe kent hij wel, zij is een van de de kinderen die hun vakantie in deze omgeving door brachten.
de ouders van Phoebe hebben een vakantiewoning hier in Cottonshall.
als Phoebe zwanger blijkt te zijn en haar inmiddels ex vriendje, niks van haar en de baby die gaat komen wil weten, zoekt ze rust in het dorpje.
Wyatt vond als tiener Phoebe al erg leuk maar heeft nooit toenadering gezocht, nu is ze terug en ziet hij duidelijk dat ze hulp kan gebruiken die hij graag wil bieden, hij is nog steeds een beetje verliefd op zijn tienerliefde, vast beraden haar hart te winnen zoekt hij toenadering tot haar.

nou dat is wel zo een beetje de lijn van het nieuwe verhaal, natuurlijk laat ik je niet alles weten.
sommige dingen blijven nog even een verrassing.
wel ben ik al met een foto logo voor het verhaal aan de gang gegaan.
dit is wat ik voor nu heb gemaakt.
nee, er staat nog geen titel bij, die blijft nog even geheim.
verder kan ik je ook niet zeggen wanneer het verhaal online zal verschijnen.
in dit verhaal zal wederom een nieuw karakter worden voorgesteld.
het gaat op de dokter van Cottonshall, Jaxon Aldrett.
verder ben ik al een tijdje aan het werken om Nora Campbell een gezicht te geven. hou de google+ of facebook pagina even in de gaten want daar gaat een poll komen, jullie mogen stemmen welke Nora jullie leuk vinden. me dochter heeft de voorkeur aan versie 1.
nou dat zijn denk ik voor nu wel even genoeg ontwikkelingen om met jullie te delen over de online verhalen rond Cottonshall.
tot het volgende blog ......

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen