zondag 13 maart 2016

klein geluk, het derde online verhaal

goed iets sneller dan bedoeld is hier de planning voor het derde verhaal.
het is niet precies 2 maanden er tussen maar op die 2 of 3 weken ga ik niet moeilijk doen.
zo als bij de vorige twee is deze ook weer in drie delen online.

deel 1: 3 april
deel 2: 10 april
deel 3 17 april
de tijd is wederom op zondag, rond de klok van 10.00 uur, Nederlandse tijd.










over de inhoud heb ik jullie in een eerder blog al verteld.
hier volgt nog even de link naar dat blog:
http://scoozie-mouse.blogspot.nl/2016/03/cottonshall-3de-verhaal-is-klaar.html


hoewel ik de planning had om er een te gaan schrijven waar Nora Roberts centraal zou staan is dat even veranderd naar een andere duo: Jaxon Aldrett en Davina Holt.

dit is niet de foto avi die ik ga gebruiken voor het verhaal!
die ziet er iets anders uit als deze maar dat blijft nog even geheim.
Jaxon en Davina hebben elkaar via internet leren kennen, ze chatten veel met elkaar maar hebben elkaar nog niet echt ontmoet.
daar komt verandering in als Davina het roer om gooit en de baan als schooljuffrouw aan neemt in Cottonshall.
de verbazing is dan ook groot bij Jaxon als hij ontdekt wie de nieuwe juf van de school is.


buiten de karakters ontwerpen en het verhaal in grove lijnen beschrijven ben ik nog niet.
in me hoofd heb ik wel zo een beetje het verloop van het verhaal, zou het weer zo snel gaan als met het derde verhaal schrijven?
ben bang van niet, deze week ben ik zo en zo een ochtend kwijt aan me gastles op me oude school.
ik laat jullie natuurlijk per blog weten hoe dat is gegaan.
voor nu is er weer even genoeg om naar uit te kijken, dus nog wat geduld voor er weer een nieuw verhaal online staat.  tot het volgende blog ......

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen