donderdag 10 maart 2016

Cottonshall: 3de verhaal is klaar!

ik heb mezelf deze week even verbaasd door op 2 dagen het nieuwe verhaal van Cottonshall te schrijven.
het ging als een speer, de tijd liet het ook toe om zo lekker door te werken.
de titel is bij deze nu ook gelijk bekend: klein geluk.
ik hoef je denk ik niet uit te leggen waar het op slaat!
eigenlijk een beetje dubbel deze betekenis van de titel, maar dat word je wel duidelijk zodra het verhaal online is.
nog even kort het verhaal:
Wyatt is een van de agenten die toezicht houden in het dorp.
Phoebe kent hij wel, zij bracht haar vakantie in deze omgeving door.
de ouders van Phoebe hebben een vakantiewoning hier in Cottonshall.
als Phoebe zwanger blijkt te zijn en haar inmiddels ex vriendje, niks van haar en de baby die gaat komen wil weten, zoekt ze rust in het dorpje.
Wyatt vond als tiener Phoebe al erg leuk maar heeft nooit door gezet haar te krijgen, nu is ze terug en ziet hij duidelijk dat ze hulp kan gebruiken die hij graag wil bieden, hij is nog steeds een beetje verliefd op zijn tienerliefde, door dingen die dan gebeuren ziet een zijn kans sneller als verwacht.

helaas zullen jullie nog even geduld moeten hebben voor het online komt.
de tijd tussen het tweede verhaal en deze is naar mij persoonlijke mening nog als snel dus stel ik het publiceren nog even uit, wel heb ik al een planning gemaakt.
deze is voor begin april, dan zit ik weer op ongeveer 2 maanden tussen de verhalen.
houd het dus even in de gaten via twitter, google+ of de facebook pagina.
hoewel me eerste plan was om in het vierde verhaal Nora Campbell centraal te zetten is dit veranderd.
het vierde verhaal draait rond de dorpsdokter Jaxon Aldrett.
dit heb ik ook zo gedaan omdat ik dan met het vijfde verhaal wat wel rond Nora zal gaan een mooie verzameling voor de eerste bundel van Cottonshall heb om bij uitgevers aan te bieden.
ik hoop dat ik nu dan wel een keer het geluk aan mij zijde zal hebben.
ik hou jullie op de hoogte van hoe dat gaat verlopen en mochten er uitgevers zijn die interesse hebben via me website staat een email hoe jullie me kunnen bereiken!

tot het volgende blog .....

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen