zondag 20 maart 2016

3D tatoeëringen

ergens begin februari had ik een blog met verschrikkelijk tatoeëringen, van die totale mislukkingen waar je dus wel de rest van je leven aan vast zit!
hier volgt nog even de link naar dat weblog:
http://scoozie-mouse.blogspot.nl/2016/02/verschrikkelijk-tatoeeringen.html
me dochter wees me op deze volgende vorm van tatoeëringen, 3D en het ziet er toch een stuk beter uit als die uit het eerdere blog.


ja ik moest ook even heel goed kijken want ik dacht toch echt dat dit zo een prothese been was.
het lijkt er best wel op vind je niet? maar dit blijkt dus zo een 3D tatoeëring te zijn.
best wel gaaf om eerlijk te zeggen. knap staaltje vakwerk van tatoeëren is hier gedaan.


tja wat kan je hier nou over zeggen? dit is toch super mooi?
dit zou ik misschien zelf ook nog wel op me rug laten zetten.
als of de vlinder echt op je schouder/rug is geland.
het schaduw spel is ook zeker erg mooi weer gegeven.
deze tatoeëring is zeker erg goed gelukt.







oké, eerlijk is eerlijk, hij is mooi maar ter gelijkertijd ook wel weer een beetje eng.
de spin lijk wel erg echt daar te zitten.
geen tatoeëring voor iemand met een spinnenfobie lijkt mij, als je onder de douch komt en je ziet jezelf in de spiegel schrik je iedere keer te pletter!






dat met een tatoeëring je een litteken kan weg werken weten we ook. deze is wel erg leuk gedaan.
zo een zelfde type heb ik ook gezien bij iemand die het op zijn rug had na een operatie voor een scoliose die hij had.
op deze manier heb je je litteken wel op een grappige manier verwerkt.
soms hoef je je litteken niet te verbergen maar kan je er juist een kunstwerkje van maken.
ik heb er ook een gezien bij een vrouw na een keizersnede,een open ritssluiting waar dan weer een baby handje uit kwam. ben er nou nog niet helemaal over uit of dit grappig was of creepy?





zo, na de verschrikkelijk tatoeëringen waren dit een paar wat beter versies, lijkt mij?
dit waren de 3D tatoeëringen maar er zijn er genoeg van de gewone tatoeëringen.
daar komt mogelijk ook nog wel een keer iets van.

hoewel ik nog steeds zelf de tatoeëring van de puntkomma wil laten zetten, is tijd wat even tegen zit.
ook de betekenis achter deze heeft voor wat discussie gezorgd.
echter kan me het niks schelen en wil ik deze nog steeds laten zetten!
ik heb er verder geen haast bij, maar komen doet hij erg op mijn lijf echt wel, wat iemand ook zegt.
puntkomma: mijn levensverhaal is nog niet klaar!

tot het volgende blog .....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

kattenstreken#78

Welkom bij kattenstreken! Een blog waarin ik de foto’s deel met jullie van mijn 3 kleine monsters en het verhaal achter de foto’s. Soms grap...