dinsdag 12 januari 2016

werk in uitvoering op snapchat

al weer een tijdje gebruik ik snapchat, vaak is het wat leuke en grappige dingen die ik met me dochter doe of gewoon hoe mijn dag er uit ziet. niet erg opwindend altijd. ik film en neem graag foto's maar kom zelf niet graag in beeld.
maar via snapchat kan ik jullie wel mooie mee laten kijken in de werk-in-uitvoering van het nieuwe verhaal.
en daarom kun je nu via snapchat al te weten komen wat de titel is van het nieuwe verhaal.
ik ben Nederlands en via vertalen op dit blog kan je de taal aanpassen maar je zal goed kunnen horen in de filmpjes dat Engels niet me geboorte taal is.
oké, niet iedereen heeft snapchat dus voor die gene, even geduld, ik zal foto's en filmpjes ook gaan plaatsen via google+ ,twitter, facebook, instagram en hier op het blog maar dat zal een selectie zijn van bepaalde dingen, dus niet alles van snapchat plaats ik.
ik zal niet alles delen maar zeker genoeg om je nieuwsgierigheid op te wekken.
tot het volgende blog......




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Oefentherapie reuma komt mogelijk in het basispakket zorgverzekering

foto: Reuma magazine.nl De klachten van reuma verschillen per dag. De ene dag heb je bijna nergens last van, terwijl je de andere dag vergaa...