vrijdag 29 januari 2016

onbereikbaar



ik hou van je maar hoe kan ik het zeggen,
ik geef om jou maar hoe kan ik het je uitleggen.
ik weet nog toen ik jou voor de eerste keer zag,
betoverd was ik, door die mooie glimlach.
als een sterrenhemel vol sterren waar je steeds naar kunt blijven kijken,
als een oceaan waarvan je de bodem niet kunt bereiken.
als heet vuur, dat je volledig warm maakt van binnen,
iets wat je niet kunt beschrijven in een paar zinnen.
door het gevoel dat er nooit iets tussen ons zal zijn.
ik heb verdriet,ik heb pijn.
ik zou mijn geweten gelijk willen geven,
om verder te gaan met mijn leven.
eerlijkheid is wat ik wil tegenover jou,
en zeggen dat ik van je hou.
onbereikbare liefde dat zal je misschien altijd zijn,
een onbereikbare liefde maar stiekem toch een beetje van mij



n.b  omdat dit is geschreven wil het niet zeggen dat dit gelijk zo zwaar op me hart
       ligt. het is gewoon mooi en wilde het delen. dank u.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

postcrossing#379

Hallo en welkom bij een nieuwe postcrossing.  en ik val gelijk met de deur in huis, vorige week had ik een kaart die naar Duitsland ging. De...