zaterdag 2 januari 2016

new year,new me-shit!!

fijn als we weer een jaar achter ons hebben,nieuwe ronde, nieuwe kansen, of zo iets.
je word weer gebombardeerd met wat zijn jouw voornemens voor 2016?
euh ... niks, ik doe zo als ik altijd doe en verder geen gezeur.
het is wel goed bedoelt dat mensen van die voornemens hebben maar meer dan de helft is voor eind januari al gestopt met zijn voornemen.
nee,ik heb ze niet en doe er ook niet aan mee, al die new year, new me shit!
nou oké, eerlijk is eerlijk, me pakje sigaretten was leeg met oudejaarsavond en had geen nieuwe gekocht.
ergens in oktober 2015 had ik al een poging ondernomen met stoppen,giga faal was het dus ben ik maar gaan minderen,leek me wel een mooie start.
ik ging van 5 pakjes per week naar 2 pakjes en maakte gebruik van een e-sigaret.
nu koop ik dus geen sigaretten meer, de e-sigaret ligt in de kast maar heb nog niks gebruikt.
ik had al dagen dat ik niks rookte en dan een dag weer wel dus voor me gevoel moet ket dus kunnen.
geen tabak wordt meer gekocht,en indien nog kan ik die e-sigaret gebruiken.
mag wel zorgen dat ik voldoende coffee-pads in huis heb want me koffie gebruik zal nu wel weer omhoog schieten. ach kunnen ze weer gaan zeuren dat te veel koffie ook niet goed voor je is.
afvallen? luister ik ben wie ik ben en staat je dat niet aan jammer dan! ik ben een jojo met gewicht om zeeziek van te worden .... en ik geloof het wel, ooit woog ik ruim 92 kilo en ben toen door persoonlijke omstandigheden en stress afgevallen tot 71 kilo en dat zag er niet gezond uit.
nu schommel ik al jaren, in de winter iets zwaarder dan in de zomer. en ik vind het best.
iets waar je nu ook nog tegen aan hink is dat je iedere keer de beste wensen krijgt van iedereen die je tegen komt, zo de eerste dagen is dat nog oké maar half januari en dan nog 'o ja,nog een gelukkig nieuwjaar' te horen te krijgen komt me strot dan wel uit. ik hou er toch al niet van,zo net na de wisseling,buiten en het vuurwerk, de wensen krijgen en iedere keer dat gekus, bah, nee niet mijn ding.

inmiddels zijn alle drie de delen van mijn verhaal terug te vinden op het weblog.
en tijdens het schrijven barsten er volop ideeën uit om mee te kunnen gaan werken.
jullie hebben nu kennis kunnen maken met het fictie dorpje Cottons Hall en een paar inwoners zijn al genoemd in het verhaal. in het laatste deel heb ik al min of meer een hint laten vallen rond Madison en de burgemeester, dus wie weet dat er nog een keer in op gesplitste delen een verhaal komt over hun twee?
oké, ja ik ben aan het schrijven en ja, het gaat over die twee en misschien dat je er nog iets in terug gaat vinden over hoe het verder gaat met Josh en Jade.

nou, het eerste echte blog voor 2016 is een feit,nog niet echt iets bijzonders maar het is er.
hadden jullie nog voornemens of denk je er het zelfde over als ik?
ach, weet je, we zien wel gewoon wat er in 2016 gaat of kan gebeuren maar hopelijk wel wat positiever als vorig jaar met al die ellende van aanslagen.
tot het volgende blog ......





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

kattenstreken#78

Welkom bij kattenstreken! Een blog waarin ik de foto’s deel met jullie van mijn 3 kleine monsters en het verhaal achter de foto’s. Soms grap...