zondag 31 januari 2016

feestje weer voorbij.

we hebben het weer achter de rug, me verjaardag hebben we weer voor een jaartje gehad.
ik heb het super leuk gehad en ik heb de nodige felicitatie's ontvangen, vooral via me facebook was het een overstroming aan berichten. iedereen bedank hier voor.
ik heb een super gezellige avond gehad, dat voel ik nu nog steeds aan me hoofd.(hoofdpijn)ik ben erg leuke dingen gekregen, dvd's die ik nog graag wilde hebben. de dvd's had ik vorige week al gehad, op the chippendales murder moeten we nog kijken,de rest hebben we gezien. de crimes of fashion films zijn best grappig, jochem meyer is altijd leuk.
ik ben gek op dienbladen die ik kan decoreren met leuke dingen voor op tafel. natuurlijk horen daar ook kaarsen bij.
en dit keer heb ik wel hele leuke gehad. ze veranderen van kleur als ze branden. ziet er zo grappig uit.
met een paar goeie vrienden hebben we de avond afgetrapt met gourmetten, was erg gezellig en we hebben veel gelachen, me dochter en me maat hebben best een aparte band. die twee zitten mekaar altijd een beetje te pesten en dat was gisteren ook weer zo. soms vraagt hij er gewoon om om genadeloos afgestraft te worden.
iets wat zijn vrouw en ik zonder problemen doen, soms zijn bepaalde opmerking genoeg.
helaas was ze wat grieperig zo dat ze bij tijd naar huis waren gegaan. desondanks was het super gezellig.
me dochter en ik zijn tegen de planning in nog even de deur uit gegaan, had ik niet moeten doen.
me kop voelt niet zo lekker aan op het moment. drank en ik schijnt niet zo lekker samen te gaan.
niet dat ik zo veel heb gedronken, ik heb gewoon een grens en daar moet ik niet over heen gaan, zelfs niet met 1 drankje meer. maar ja ... ik ben maar een keer per jaar jarig.
iets later dan normaal ben ik gisteren tevreden naar me bedje gegaan, voor de duidelijkheid alleen (haha). nee, zonder dollen, ik zal echt niet zo maar iemand mee naar huis nemen, er lopen zo veel gekken rond dat je nooit weet waar je mee te maken hebben en ik denk er ook nog even aan dat ik een tiener heb rond lopen. ik ben misschien wel licht, leuk gestoord maar heb nog wel enig sinds verantwoording in me doen en laten.
vanochtend wakker worden voelde even niet zo geweldig maar ik heb de hele dag om weer een beetje menselijk te worden.
nummer 42 is veranderd naar 43 en ik voel nog geen verschil. ik heb ook geen grootse plannen van dingen die anders moeten, ik ben tevreden met me leven en zie wel hoe het verder gaat en wat er dit jaar op me pad komt. o ja ... dat duurde nog 3 jaar voor er grootse verandering zouden komen ... (lol, zie blog paranormale middag).
ik neem iedere dag zo als het komt, ik kom wel daar waar ik wil zijn, met kleine stapjes tegelijk.
ik heb nog een klein filmpje van een van de kaarsen, ziet er best cool uit met die kleuren die veranderen. tot het volgende blog .....

                          


     

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

postcrossing#383

Hallo en welkom bij een nieuwe postcrossing. Jaargang 8 alweer, daarmee is postcrossing het langslopende item hier op het blog.  Dat vond ik...