woensdag 9 december 2015

wat zegt je slaaphouding over je relatie?

of het klopt weet ik niet maar het klinkt wel grappig.
je slaaphouding van jouw en je partner verteld je blijkbaar weer iets over jullie relatie.
dus ik ben maar eens gaan speuren over slaaphoudingen en wat ze vertellen er over.

#1 the spoon
als de vrouw achter de man ligt wil dit zeggen dat de man verzorging en liefde verlangd(#7 the pursuit). als de man achter de vrouw ligt wil dit zeggen dat hij liefdevol en beschermend is over haar.

#3 shingles
de man op zijn rug, de vrouw op haar rug,rustend met haar hoofd op de schouder van de man. dit zou betekenen dat je graag afhankelijk ben van je geliefde,je wil je veilig en geliefd voel door hem.


# 4 sweetheart's cradle
man op zijn rug en de vrouw die het hoofd op de borst of schouder van de man legt. vaak is dit een houding die aan geeft dat jullie pas een relatie hebben.

#5 loosely tethered
je bent al lang samen en wil iets ruimte maar ook nog verbonden wil zijn. het lijkt veel op de spoon maar dan met wat afstand,niet veel want je wil ook weer niet te ver van elkaar zijn.

#6 leghug
deze houding is in het begin van je slaap. als je eenmaal vast slaap veranderd de houding.
je relatie is al wat langer en staat voor liefdevol, onafhankelijkheid, intimiteit, seksuele activiteit

#7 the pursuit
zie #1

#8 zenstyle
met de rug tegen elkaar of net iets van elkaar geeft aan dat je een comfortabel, intiem en ontspannen relatie hebt.

# 9 the cliff hanger
slapen naar de buitenkant van het bed, vaak. signalen van afstand in de relatie, of je wil gewoon een goede nachtrust.

# 10 the crab
verschillende positie in het bed tijdens het slapen, zonder aanraken. signalen problemen in relatie waar de ene partner meer ruimte nodig heeft en de ander heeft behoefte aan meer intimiteit.

zit er iets tussen wat je herkend? 
je moet dit niet de serieus nemen,het klinkt wel grappig maar hoeft dus totaal niet te kloppen bij jouw relatie. dus ga nu geen discussie aan met je geliefde omdat je denkt dat hij/zij iets te vertellen heeft.
ieder mens is verschillend en je houding in bed hoeft niet bij jullie te kloppen en jullie relatie kan dan ook gewoon nog prima zijn.
ik vond het wel grappig,ik herken mezelf nergens in,oke als single is het ook wat lastig maar als ik terug denk aan relatie's die ik heb gehad herken ik niks.
ik was het type sweeatheart's cradle maar als ik echt wilde gaan slapen,los en lekker op me buik gaan liggen. (ja ik ben een buik-inslaper)
misschien ook wel een idee om eens slaaphouding per persoon onder de loep te nemen en wat het over je verteld als persoon.
ik hoop dat jullie dit ook grappig vonden? tot het volgende blog....


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

postcrossing#379

Hallo en welkom bij een nieuwe postcrossing.  en ik val gelijk met de deur in huis, vorige week had ik een kaart die naar Duitsland ging. De...