woensdag 16 december 2015

binnenkort een kort verhaal online...

ik had een tijdje terug al beloofd dat ik een kort online verhaal wilde schrijven.
vandaag ben ik begon aan iets wat ik al een tijdje in me hoofd had en nog verder wilde uitwerken,dit ging zo goed dat na ruim een dag schrijven een leuk,niet al te lang verhaal is geschreven.
om dit in een keer online te zetten wordt wat veel dus ik ga dit in 3 delen hakken en online zetten.
a.s vrijdag 18 december komt het eerste deel online te staan,dit zal s'avonds rond 18.00 zijn(Nederlandse tijd).
op 24 december kun je deel 2 verwachten en 31 december het slot.
ik wens jullie veel leesplezier!


zo vlak voor kerst vind Jade een hond buiten ergens in een steegje, misschien dat de plaatselijke dierenarts weet van wie de hond is.
voor dierenarts Josh is de hond en het plan om het baasje op te sporen een prima excuus om Jade vaker te zien en beter te leren kennen.
liefde op het eerste gezicht of toch niet? word het dan toch nog een aangename kerst dit jaar?




Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen