vrijdag 13 november 2015

en dat noemde zich dan je vrienden!

hoewel ik eerst niet van plan was schrijf ik er nu toch een blog over,laat dit een les zijn voor tieners dat niet alles is zoals het is,vrienden niet altijd ook echt je vrienden zijn en je soms recht onder je eigen ogen door je zogenaamde vrienden word bedonderd en achter je rug om zwart wordt gemaakt over dingen die hun hebben gedaan!
gisteren heb ik een blog geschreven over drugs en een heel gedoe er rond,het staat er nog op dus je kan het nog terug lezen.(het blijft er ook op staan) dat hele gedonder heeft hier prive in huis voor de nodige dingen gezorgd en ik heb nu binnen 24 uur me eigen dochter in een paar uur tijd zien terug vallen van een jaar ziekenhuiswerk voor niks door een pokkejong van 14 jaar die vanuit mijn ogen de boel heeft lopen liegen en bedriegen,en een klasgenoot,die via een chat programma nog recht in het gezicht van me dochter beweerde niet verliefd te zijn op die jongen en ook nooit zou proberen af te pakken,blijken dus al vanaf woensdag met elkaar wat te hebben,ter wel zijn verkering met me dochter nog niet echt uit was omdat hij zicht achter rust nodig en slechte schoolcijfers schuilde,en die griet die met de hele drugs gedonder te maken had denk ik dat hier ook wel mee te maken heeft gehad door op ze in te praten en me dochter zwarte te maken.
nou laat ik even voor op zette: NIEMAND MAAKT MIJN DOCHTER ZWART OF UIT VOOR ROTTE VIS MET HUN EIGEN GEMAAKTE LEUGENS EN BEDROG!!
me vingers heb gejeukt om niet gewoon hun namen openlijk neer te zetten maar omdat het me persoonlijke regel is geen namen te gebruiken doe ik het zo,het is de waarheid en die mag gezegd worden. ik ben ook niet van plan dit weg te halen of aan te passen omdat die gozer met haar gevoel heeft lopen spelen,en die klasgenoot de blonde trol, en dat noemde zich dan je vrienden,nee,
oplichters op jonge leeftijd. die totaal geen respect hebben voor hun mede mens en spelen met je gevoelens ongeacht wat te gevolgen er van kunnen zijn.
ik heb dat joch over de vloer gehad, met open armen ontvangen als "het vriendje van" en achter af is het niks anders dan oplichterij geweest. niemand is binnen 24 uur niet meer verliefd en heeft gelijk al een nieuwe liefje. sterker nog, er is gebleken dat in het weekend hij hier was al bezig was met whats up naar die griet ter wel hij naast me dochter op de bank zat en er is intussen me nog wel meer vertelt.
wat ik gisteren ook al in me blog schreef,ik ben er van overtuigt dat me dochter is gebruikt om erbij te willen horen. en die blonde griet, dit is de tweede keer dat je je klasgenoot bedonderd en met haar vriendje er van door gaat! me handen jeuken maar ik zal me proberen in te houden.
ik kan alleen maar hopen dat ik binnen dit weekend me dochter weet op te lappen. ze heeft me volledige toestemming om te schoppen en slaan als dat zou helpen. en daar naast heb ik wat ander maatregelen genomen die ik nodig vond.
tot het volgende blog ....


up-date: ik schrijf waar ik over wil schrijven! ik ben geen mens uitleg verschuldigd over wie of wat ik schrijf!
             



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

kattenstreken#78

Welkom bij kattenstreken! Een blog waarin ik de foto’s deel met jullie van mijn 3 kleine monsters en het verhaal achter de foto’s. Soms grap...