zondag 18 oktober 2015

up date: ziek zijn

zo weer begin ons zelf weer menselijk te voelen na een dag of 2 behoorlijk beroerd te zijn geweest en de gedachten aan iets te moeten doen bijna voelde als dood gaan, tenminste dat denk ik,weten doen we het niet hoe dood gaan voelt en dat wou ik nog wel een jaar of 40 zo houden. kort om het was hier een echt eerste hulp bij ziekte in huis,ik ziek me dochter ziek,lekker samen ziek zijn op de bank. ik zelf was nog wel de klos omdat onze hond toch naar buiten moet om zijn behoefte te kunnen doen dus goed aangekleed me plicht voldaan om bij thuis komst weer op de bank te storten en verder te gaan met tv kijken. het is hilarisch als ik er aan terug denk,ik heb zo een hoekbank,in de een hoek ik met kussen en deken en in de andere hoek me dochter met kussen en haar dekbed, O ja ergens tussen in lag de hond nog op gerold, tv op netflix afgestemd en waren we eerst van plan om "the vampire diaries" seizoen 3 te gaan kijken zijn we toch maar over gegaan op "the originals" seizoen 1,dit is weer een spin off serie van de vampire diaries. nou het is wel leuk maar die klaus vond ik in de vampire diaries al een klein klootzakje en dat is hij in the originals ook! tussen door hebben we nog even af gewisseld met een film, niet gaan lachen: tinkerbell en de piraten. ik ben een disney fan en vooral tinkerbell vind ik leuk maar eerlijk gezegd vond ik deze film niet zo geweldig als de andere die ik heb gezien. misschien dat de kleintjes het wel leuk vinden maar ik vond het niet zo super. via online film kijken hebben we ook nog "puppy love" gekeken met Candace Cameron Bure en Victor Webster,het verhaal: Ben is een baseballspeler, die zoekt naar zijn weggelopen hond. wat hij niet weet, is dat zijn hond in het asiel terecht is gekomen en geadopteerd door een alleenstaande moeder en haar dochtertje Caitlin. als Ben zijn trouwe viervoeter eindelijk op het spoor komt, is er voor Caitlin geen denken aan om hem af te staan... op zich geen slechte film maar als je mr.Webster ken van de wat meer actie-rollen dan is deze rol een echte verrassing,een hele andere kant van de stoer bink,en ben er nog niet over uit of ik dit soort rollen bij hem vindt passen, maar dat is mijn persoonlijke mening. ergens tussen al het tv kijken door hadden we nog een klein probleempje waar we niet op zaten te wachten,me rolgordijn voor het achterraam storten naar beneden,door de leeftijd een pinnetje af gebroken,dat wordt dus kijken voor wat nieuws. zonder een rolgordijn hier aan de achterkant is niks,het is de zon-kant en de zon staat van s'ochtends tot s'avond bijna helemaal aan de achterkant dus iets wat dan dicht kan voor de zon maar het niet gelijk donker maakt zo als nu met de gordijnen zou wel prettig zijn. dat wordt dus shoppen voor wat nieuws. we beginnen dus weer beter te worden hier,ik ben weer bezig om de draad op te pakken van me routine, om te beginnen me weblog,en de rest gaat ook wel langzaam aan worden bij gewerkt. me dochter gaat morgen weer naar school (o ja schiet me te binnen, jullie krijgen nog nog wel een up date deze week over hoe de scan is afgelopen bij me dochter in het ziekenhuis). het is nog maar een weekje school en dan hebben ze hier herfstvakantie voor een weekje,misschien dat we dan wel even voor andere raam deco gaan kijken. ik krijg,als er geen verandering gebeuren, me beste vriendin uit Den Bosch die week over de vloer,heerlijk om weer even bij te kunnen kletsen en even elkaars problemen aan horen om die van je eigen even op zij te schuiven. er zijn dus weer genoeg dingen waar ik mee bezig ga zijn,vandaag neem ik het er nog even van,nog 5 afleveringen van the originals seizoen 1 om te kijken en dan hebben we ze allemaal gezien. kunnen we morgen weer de week starten zo als het hoort,kind naar school en moeder die weer met te veel dingen te gelijk bezig is, kortom: onnodige stress! lekker ouderwets gewoon bezig zijn ... hahaha ... ja dit klinkt precies zo als ik ben. me dochter zou zeggen: the witch is back for business! (die heks leg ik misschien nog wel eens uit). ja ik zit weer beter in me vel,voel me top en ben nu op de 12 dag van rookvrij zijn. we gaan lekker goed zo. dus rest mij nog een ding om te zeggen: tot het volgende blog ......

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

kattenstreken#78

Welkom bij kattenstreken! Een blog waarin ik de foto’s deel met jullie van mijn 3 kleine monsters en het verhaal achter de foto’s. Soms grap...