maandag 26 oktober 2015

up date: vriendschap verzoeken faceboek

begin oktober had ik hier al over geschreven maar ik geloof dat het niet helemaal goed is over gekomen. ik ben denk ik niet duidelijk genoeg geweest,dus even een kleine herhaling en dat wat duidelijker! vriendschapsverzoeken van mannen,alleenstaande,net gescheiden/relatie gebroken of de vrouw is overleden, met of zonder kinderen,oke kan allemaal waar zijn. de omslagfoto is vaak iets wat je persoonlijk aanspreekt, iets wat je leuk vindt,een hobby die jij ook hebt of zo. sommige proberen met foto's van zichzelf in uniform indruk te maken,foto's van gebieden waar iemand als militair was of is maar het meest opvallende is toch wel dat in hun lijst vrienden alleen maar vrouwen staan of juist nog helemaal niemand. dit laatste heb ik momenteel erg veel,ben ik dan echt de eerst die je al je facebook-vriend wil? heb je verder geen vrienden of familie die je eerst zou kunnen gaan zoeken op facebook? er wordt ook verder niks gestuurd van een berichtje waarom ze je juist willen toevoegen als vriend. ik vertrouw dus dit soort profielen niet en ga er NIET!!!! op in,ik weiger ze aan de nemen,nop,niks nada!!!! ik voeg je niet als vriend toe. ook zijn er wel wat vrouwen die verzoeken sturen die ik niet kan plaatsen waarom je me wil toevoegen,ik zie niet dat je een zelfde spel speelt als ik waarbij je me als buur kan gebruiken dus ook die verdwijnen naar niet geaccepteerd. maar op ruim 2 weken tijd 5 verzoeken van mannen die een totaal lege facebook pagina hebben ben ik het weer even zat,wat moeten ze toch van mij? staat er "fuck me" op me kop getatoeƫerde? kom ik nou echt zo wanhopige over?
zie ik er nou uit als iemand die je even lekker financieel kan proberen een poot uit te draaien? het zijn wel allemaal mannen die uit Amerika komen,nieuwe rage of zo? ik weet nog dat er Nederlandse mannen een vrouw trouwde uit Aziatische landen,is dit de nieuwe rage anno 2015: Amerikaanse man zoekt Nederlandse vrouw! nee leuk geprobeerd maar op deze manier krijg je bij mij echt geen enkele voet aan de grond,ik ben er te nuchter voor en me vertrouwen in bepaalde dingen te weinig. je kan er verder weinig aan doen dat je dit soort verzoeken krijgt maar ik wil dus wel even duidelijk stellen dat ik op dit soort ding niet in ga! nog maals ik wil best geloven dat iemand oprecht is met een vriendschap verzoek wat hij of zij stuurt maar dit soort verzoeken met totale lege facebook pagina's komen er bij mij niet in. via instagram en twitter ben ik ook te volgen en dat kan zo maar die bieden weer mogelijkheden om een volger te verwijderen en te blokkeren. dit geld ook voor snapchat. ik sta altijd open voor nieuwe vriendschappen maar dan moet het wel betrouwbaar overkomen en dit soort komen niet betrouwbaar over. tot het volgende blog ....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

postcrossing#383

Hallo en welkom bij een nieuwe postcrossing. Jaargang 8 alweer, daarmee is postcrossing het langslopende item hier op het blog.  Dat vond ik...