dinsdag 13 oktober 2015

up date: snapchat

sommige hebben het misschien gelezen en andere nog niet maar ik heb dus snapchat aan gemaakt. op verzoek van me dochter had ik dit aan gemaakt maar snap er niks van en zie ook het nut van het gebruik er van niet in. heb dus zelfs al een snap naar iemand gestuurd wat totaal niet te bedoeling was! het was maar een foto van de afwas die bedoeld was voor me dochter om even iets duidelijk te maken aan haar en niet voor hem die het nu mede had ontvangen(sorry). nee,ik geloof niet dat snapchat een succes wordt voor mij,ik heb hem nog wel staan in me app-lijst maar denk dat eind deze week het er wel uit zal verdwijnen. ik verwacht niet dat ik nu op eens een aantal meer volgers zal krijgen op snapchat die het me waard maken om het te houden. het was leuk geprobeerd maar nee,snapchat en ik is geen goede combinatie. ik hou het wel bij twitter,facebook,instagram. verder is er ook nog een google+ pagina en dat vindt ik wel meer dan genoeg. dus ik ben bang dat ik uit log op snapchat en de app ga verwijderen,tot vrijdag kijk ik het nog even aan maar de overlevingskans voor snapchat is 10%,niet erg veel dus. up-date 30 oktober 2015: in het weblog "weblog en snapchat te samen" lees je alles over de plannen met snapchat!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

kattenstreken#78

Welkom bij kattenstreken! Een blog waarin ik de foto’s deel met jullie van mijn 3 kleine monsters en het verhaal achter de foto’s. Soms grap...