woensdag 7 oktober 2015

snapchat

ik beschouw mezelf als een redelijk meegaand persoon als het gaat om sociale media gebruiken,tot op bepaalde hoogte trek ik wel een grens en ik denk dat ik de grens nu wel heb gevonden. snapchat! wat moet ik er nou mee? me dochter kwam met het idee, 'maak snapchat aan mama'. nou oke,ik snapchat dowloaden en aan de slag er mee,tenminste ik probeer er mee aan de slag te gaan. (onder de naam scoozie73 weer te vinden)
wat een ongelooflijke k** app is dit zeg! ik snap er nog niet veel van en zie ook het nut er nog niet van in om deze aan te houden als een aanvulling voor me weblog. leuk geprobeerd van me dochter maar om nou even een filmpje te maken over wat het weblog nu weer heeft zie ik niet zo zitten,ik hoef niet zo nodig met me hoofd in beeld, daarom is een weblog schrijven meer mijn ding dan vloggen. ik ben het type ik maak liever de foto's en film wel maar ik hoef er zelf niet zo nodig op. dat ik me weblog zoveel probeer te promoten wil niet zeggen dat mijn persoontje ook zo vol in de aandacht wil. best lastig als je een boek aan het schrijven bent,je wil dit toch uit gaan laten geven en dan kan je als het aan slaat aandacht gaan verwachten. had ik nog niet eerder bij stil gestaan om eerlijk te zijn.(oeps) voor nu ben ik er nog niet over eens of ik dit snapchat wel wil houden. misschien dat ik het door ga krijgen of omdat mensen me gaan volgen maar ik ben er nog niet over uit of dit wel iets voor mij is. twitter,instagram en facebook zijn prima voor mij dus ik kijk het nog even aan wat ik er mee wil en wat ik er mee kan doen, maar ik beloof nog niks. tot het volgende blog .....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

postcrossing#379

Hallo en welkom bij een nieuwe postcrossing.  en ik val gelijk met de deur in huis, vorige week had ik een kaart die naar Duitsland ging. De...