zaterdag 31 oktober 2015

wat er is veranderd in 5 jaar.

er best wel wat veranderingen op de 5 jaar dat ik dit weblog ben gaan schrijven. het eerste weblog verscheen op 22 juli 2010 en ik zat het net nog door te lezen,er is zo veel wat niet meer klopt. laat ik het eens stap voor stap door nemen.

ik ben linda en kom uit zeeland. ja dat klopt nog steeds. ik heb geen naamsverandering gehad en ik woon nog steeds in zeeland. ik woon zelfs ik woon zelfs nog steeds in het zelfde huis als toen ik met het weblog begonnen. wie de meerder sociale media's volgen die in middels verbonden zijn met dit weblog weten ook hoe ik er in het echt uit zie. gemist? nou hier komt dan nog even een.


een alleenstaande moeder met een dochter van 8 jaar.ik heb wel een vriend. ik ben nog steeds een alleenstaande moeder maar me dochter wordt eind december alweer 14 jaar dus een tiener. me vriend en ik zijn uit elkaar. we hebben nog wel contact met elkaar. ik heb sinds die geen nieuwe relatie meer gehad en ben er ook niet naar op zoek.

ik deel een woning met me vader van 76 jaar. ik woon nog steeds in de woning maar mijn vader is inmiddels overleden. 16 juni 2013 is hij is op 79 jarige leeftijd overleden aan kanker. er zijn blogs geschreven tussen de periode van zijn ziek zijn en zijn overlijden. hoewel we naar twee jaar verder zijn gegaan missen we hem nog iedere dag, voor me dochter het niet alleen een opa maar een vader-figuur. ik zelf heb geaccepteerd dat hij er niet meer is maar niet dat het allemaal zo snel is gegaan dat blijft nog een struikelblok voor mij.

ik denk dat ik intussen wel voldaan heb aan de dingen als genieten en dingen samen doen met me dochter. we ondernemen samen wel eens wat en soms heb ik dat met jullie gedeeld via het blog of jullie hebben via instagram foto's gezien er van. toen ik begon wist ik nog niet zo goed waar ik over kon gaan bloggen maar in tussen weet ik dat wel. niet alleen deel ik dingen uit me leven met jullie zo als die gebeuren in me leven en zeker nu met een tiener in huis,maar ik heb ook over dingen geschreven die algemeen waren. soms door wat ik bij andere las gaven me ideeën om over te schrijven maar ook dingen van tv of kranten die ik op me eigen manier beschreef en me mening over gaf. in 5 jaar tijd is er genoeg geschreven op dit weblog,met deze mee gerekend zijn het er 232 blogs,ben je dus alles nog aan het terug lezen,succes je bent nog wel even bezig!(haha) ik ga nog zeker een tijdje door met dit weblog,over 5 jaar dan maar weer een overzicht van hoe het toe was en hoe het dan is?
ondanks alle veranderingen blijft mijn alter ego scoozie73 het gezicht van dit weblog dat veranderd niet.
via snapchat probeer ik nu ook een blog in beeld te maken en sommige foto's kunnen dus weer leiden tot een weblog,ik probeer met de tijd mee te gaan,maar soms denk ik dat het ook iets te veel wordt.
ik kan niet meer dan me best doen en dat is ook waar ik me grens trek. ik doe dit omdat ik het leuk vind en op deze manier me hobby schrijven kan uitvoeren.
iedereen bedankt voor het lezen en ik zeg het nog maals ik hoop er nog een tijdje mee door te kunnen gaan en er nieuwe lezers bij te krijgen.
tot het volgende blog .......

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Oefentherapie reuma komt mogelijk in het basispakket zorgverzekering

foto: Reuma magazine.nl De klachten van reuma verschillen per dag. De ene dag heb je bijna nergens last van, terwijl je de andere dag vergaa...