dinsdag 8 september 2015

goed begin...

tijdens de vakantie ging het allemaal zo goed,geen bijzonderheden,geen ritjes ziekenhuis. de school is weer begonnen en hup..gelijk bingo. me dochter heeft een goed begin gemaakt op de eerste dag school,de eerste dag dat er ook werkelijk lessen waren. tijdens de gymles ging het even niet heel lekker ... knie deed knak. dat ik met haar al de nodige ziekenhuisbezoeken heb gehad is niet onbekend,kan ze ook niks aan doen. een van de problemen waar ze mee zit is groeistoornis,in haar geval spreken ze van een afwijking die met de groei van de botten en spierweefsel te maken heeft. hier is niks aan te doen. zolang ze groeit zal dit een op stakel zijn. de boten groeien sneller als de spieren waardoor het geen sluitende de eenheid vormt,risico op spierblessure zijn groot. als de spieren vlugger zijn gegroeid als de botten is het nog redelijk doenbaar. het probleem op dit moment is dat we niet zeker weten of het komt door de groeistoornis of dat een oude blessure van streetdance weer eens moeilijk doet. opgerekte knieband en de kans op scheuren is er. laten we hopen van niet. later deze dag staat een bezoek aan de dokter geplant,ik kan nu al aan voelen dat ik naar het ziekenhuis mag gaan rijden om een foto van de knie te laten maken. maar goed,we doen wat we moeten doen. als of het nog niet genoeg is allemaal zijn de verschijnselen na een nachtje kamp en een dagje pretpark in de regen ook niet best. klagen over misselijk en kou,ergens kan ik het nog begrijpen ook,het weer was nou niet echt super toen ze dit hadden. ik zelf zit ook met wat medische problemen en mag op het moment niet mopperen. de reuma geeft weinig klachten op het moment. wel had ik veel last van me heupen na dat ik me tuin weer eens had opgeruimd. de combi reuma en botontkalking is dan niet zo fijn. maar verder doe ik alles wat moet gedaan worden. ben een grote meid,kan me eigen boontje wel doppen,hoewel iemand om s'nachts tegen aan te kruipen niet verkeerd zou zijn(oeps). nee,nee...er is niemand,me prins heeft zich nog niet gemeld,die gast rijdt echt op een schildpad.
met het schrijven kan ik helemaal los gaan,verder doe ik aan twitter en instagram. via twitter kun je een link vinden naar dit blog. als ik een blog heb geschreven tweet ik dit ook altijd. op instagram vind je niet echt iets wat met me blog te maken. hier load ik leuke plaatjes op en foto's gemaakt thuis of onderweg. wil je een meer persoonlijker manier om mij te volgen dan is instagram wel iets. beiden accounts kun je me op zoeken onder de naam scoozie73,wel zullen zien hoe veel volger er bij gaan komen?
natuurlijk is de facebook pagina er ook nog. deze blijft ook dus er zijn genoeg manieren om op de hoogte te blijven van dit weblog en als klein extraatje ook nog de mogelijkheid om een wat persoonlijker manier kennis met me te maken via instagram. er gebeurd genoeg om over te schrijven en als geheel op me eigenwijze! wat kan ik zeggen: "zelf al had je een handleiding van mij dan kon je me nog niet aan" of misschien is de beschrijving "als je me eenmaal kent ben ik best gemakkelijk in omgang". ik ben wie ik ben,de dingen die ik heb meegemaakt hebben me gevormd tot wat ik nu ben,ben geen knapperd maar me hart is oprecht. oke, dit begint op een date-advertentie te lijken. nou ik ga er maar eens een eind aan breien en misschien ben jij straks een van me nieuwe volger op twitter of instagram, al vast bedankt. tot het volgende blog.....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

postcrossing#379

Hallo en welkom bij een nieuwe postcrossing.  en ik val gelijk met de deur in huis, vorige week had ik een kaart die naar Duitsland ging. De...