dinsdag 5 mei 2015

veranderingen op het weblog

het is misschien jullie al op gevallen dat er wat veranderingen zijn op het weblog? na bijna 5 jaar actief te zijn met me weblog was het ook tijd om meer in deze tijd mee te gaan,en hoewel er zullen zijn die het irritant vinden is vanaf heden ook reclame te vinden op me weblog. dit is van uit mijn oogpunt puur zakelijk met een een klein voordeel voor mij. verder veranderd er niet zo veel,met regelmaat probeer ik een weblog te schrijven,dit blijft zo als altijd verschillend. het onderwerp kan gaan over iets persoonlijks maar ook iets wat actueel is op dat moment. dit weblog blijft vooral een site waar op ik op mijn manier de kijk op dingen geef,misschien soms met herkenbare dingen voor andere. nooit zal ik namen gebruiken van derde die beschreven worden in me blog. me dochter is een voorbeeld er van,wie mij als persoon achter dit blog kennen,kennen ook me dochter en weten ook hoe ze heet maar dat zal ik nooit vermelden op me blog,dit geld ook voor andere. met uitzondering van een blog van jaren geleden waarin ik foto's van een man plaatsten die op een zeer dieronvriendelijke manier met een hond om ging,met zo iemand heb ik geen medelijden,dan mag iedereen zien wie hij is en wat hij voor fouten dingen doet. dit blog heb ik altijd gezien als een soort column zo als in de krant,korte stukjes geschreven over herkenbare dingen maar ook is het al bijna 5 jaar een uitlaat klep voor mij geweest. op 22 juli 2010 ben ik begon met dit weblog,ik hou van schrijven,schrijven is mijn manier van uiten. en dat dit soms ook op persoonlijk vlak is is wel te lezen geweest. voor mij is dit niet zo zeer om mijn problemen openbaar te maken maar mijn manier van uiting geven,me ei even kwijt raken. ik ben niet de enige die dit soort ding mee maakt denk ik dan,en heus niet alles wat ik over me pad heb gehad heb ik met jullie gedeeld. de ziekte van van me vader en het verlies van hem heb ik weer wel openhartig gedeeld,vaak wordt er gezegd: life goes on! klopt maar dat betekend niet dat je als mens niet mag laten weten hoeveel iemand voor je betekende en hoe erg je die nu mist. mensen vergeten nog wel eens dat die gevoelens die kun hebben je soms dieper naar beneden halen dan dat je laat zien. ook zijn er leuker dingen voorbij gekomen,over games die we spellen of over vakantie's. soms ging er aandacht uit naar een thema,denk aan de dingen als vrouwendag of pink ribbon. ook minder leuke dingen zo als de ramp met de mh17,zo triest maar iets wat niet zo maar voorbij kon gaan. dit gaat allemaal blijven,de verschillende onderwerpen,alleen nu met reclame blokken op het weblog. ik ben nu 42 jaar en ik heb nog steeds een droom,ik droom er nog steeds van om van mijn hobby me beroep te gaan maken,met kleine stapje moet dit ooit gaan lukken. ik hoef niet rijk te worden,genoeg om rond te komen is voldoende,en omringt met de mensen waar ik van hou is me leven compleet. laat je niet storen door de reclame's,blijf vooral me blogs volgen,vertel andere er over zo dat die misschien ook eens op me weblog komen kijken. carpe diem: pluk de dag,tot het volgende blog.......

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

postcrossing#379

Hallo en welkom bij een nieuwe postcrossing.  en ik val gelijk met de deur in huis, vorige week had ik een kaart die naar Duitsland ging. De...