dinsdag 14 april 2015

los laten

loslaten : loslaten hoe doe je dat? het wordt zo makkelijk gezegd, eens zal het tij keren. heus daar moet je in geloven. je zult je nog vaak genoeg bezeren, maar ook dat kom je weer te boven. loslaten doet dan pijn. maar je weet het kan niet anders, soms moet het gewoon zo zijn. ik probeer te vergeten, ik probeer het uit me gedachten te wissen, ik probeer het te begrijpen. ik vraag me af of ik dit ooit ga achter kunnen laten? soms doet loslaten pijn ook al heb ik het goed gedaan en weet dat het zo moest zijn. die laatste keer loslaten, dat doet pijn. ik hebt het al zo vaak gedaan, maar deze laatste keer moet zo zijn. ik laat het los!
deze tekst is ontstaan tijdens het nemen van een paar moeilijk beslissingen. ik wilde deze dan ook graag delen in de hoop dat andere er misschien net zo veel moed en kracht uit kun halen als dat ik doe. tot het volgende blog....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Oefentherapie reuma komt mogelijk in het basispakket zorgverzekering

foto: Reuma magazine.nl De klachten van reuma verschillen per dag. De ene dag heb je bijna nergens last van, terwijl je de andere dag vergaa...