dinsdag 3 februari 2015

up-date: ziekenhuis in,ziekenhuis uit

in middels weten wij wat me dochter heeft. helaas is dit iets van een zeer persoonlijke aard en wil ik daar verder geen heel blog over schrijven op dit moment. wel kan ik jullie vertellen dat het geen leukemie of andere ernstige ziekte is,voor ons toch wel een opluchting. pfeiffer konden ze voor dit moment niet 100% uitsluiten dus daar moet ze over een paar weken een nieuwe test voor doen. met de uitkomst van wat we nu weten gaan we aan de slag en ik kan jullie verzekeren dat met der tijd me dochter er weer helemaal boven op gaat komen en weer een vrolijke tiener kan zijn. hoe snel dit gebeurd ligt ook aan haar zelf maar ze is positief en erkend het probleem wat ze met zich mee draagt,dat is al een stap in de goede richting dus.
we houden goede moed en nemen de dingen per dag,we gaan de goede richting op maar nemen dit stapje voor stapje. voor nu blijft ze erg moe en lichamelijk weinig kracht maar het gaat allemaal goed komen. tot het volgende blog....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

postcrossing#379

Hallo en welkom bij een nieuwe postcrossing.  en ik val gelijk met de deur in huis, vorige week had ik een kaart die naar Duitsland ging. De...