maandag 16 juni 2014

een jaar zonder jouw...

het leven gaat soms moeizaam zonder jou. was je maar hier, dan kon je me raad geven. me helpen de moed te vinden in ons leven. telkens weer die tranen, die pijn en dat verdriet. keer op keer weer dat rotgevoel. het was jou tijd om te gaan, langs mijn wang glijdt een traan. nu je weg bent is alles anders, mijn leven is nu veranderd, maar je hebt wel je strijd gestreden. Je hebt niet geleden toen plotseling overleed. Jij blijft altijd dicht bij mij want ik heb de herinneringen over jou altijd dicht bij mij. Jij zal voor altijd in mijn hart blijven bestaan, dus waar je ook heen gaat je kan nooit ver weg van mij vandaan. ik zal altijd van je blijven houden, Jij hebt een uniek plaatsje in ons hart, zodat ik je voor altijd blijf onthouden. pa:23 september 1933 - 16 juni 2013

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Oefentherapie reuma komt mogelijk in het basispakket zorgverzekering

foto: Reuma magazine.nl De klachten van reuma verschillen per dag. De ene dag heb je bijna nergens last van, terwijl je de andere dag vergaa...