woensdag 1 januari 2014

happy 2014

nou...we hebben 2013 achter ons gelaten en door gegaan naar 2014. wat dit jaar ons gaat brengen zal weer een verrassingspakket zijn. voor mezelf weet ik een paar dingen die me te wachten staan en ik kan alleen maar hopen dat dit positief voor mij gaat uitpakken. voor me dochter is dit ook best een spannend jaar,ze zal dit jaar naar het middelbaar onderwijs over gaan. afscheid van kindertijd en hallo puber ( nou die puber is er al. en verder .. ach we zien wel wat 2014 ons gaat brengen,een nieuw jaar dus nieuwe kansen. voor nu: happy 2014! laten we er wat mooi's van maken. tot het volgende blog ....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

postcrossing#379

Hallo en welkom bij een nieuwe postcrossing.  en ik val gelijk met de deur in huis, vorige week had ik een kaart die naar Duitsland ging. De...