maandag 13 augustus 2012

vakantie weer voorbij!

vele nederlanders moesten vandaag weer aan de slag. scholen zijn weer gestart en sommige hebben nog het geluk dat ze nog vakantie hebben. hoe dan ook,de zomervakantie 2012 loopt op zijn einde. deze vakantie heb ik het niet zo ver opgezocht. dat wil zeggen: dagje weg maar geen week weg. de reden hier voor is simpel,me vader heeft van die dagen dat het niet zo lekker bij hem gaat en daarom wilde ik niet te lang van huis zijn. onze dagje weg waren diergaarde blijdorp in rotterdam. erg leuk,en het was al zo lang geleden dat ik daar geweest was. als kind met een schoolreisje.
nu dit jaar samen met me dochter,en we hebben het erg leuk gehad. het is er wel veranderd in de jaren en dat is te begrijpen. de dierentuin heeft de beruchte bokito in zijn park. die had niet zo veel spatjes,wat wil je als 4 van die vrouwtjes je op jagen. de prairiehondjes waren leuk,die kon je bijna aanraken,hoewel het kan kun je het beter niet doen,ze kunnen bijten. waarschuwingsborden staan er daan ook,dus risico is voor jezelf als je het toch doet. madam tussauds was ook een van onze voornemens om te doen. ons eerder plan om te gaan liep in de soep(lees vorige blog) maar een week later konden we dan toch. om eerlijk te zijn had ik er wel iets meer van verwacht,na 2 uur stonden we al weer buiten en hadden we alles gezien. mooi dat wel maar had er toch wel iets meer van verwacht.
me dochter wilde graag op de foto met twilight acteur robert pattinson,helaas stond die afgeschermd zo dat je hem wel kon bekijken maar niet op de foto er mee kon. erg popilare gast dus van daar de veiligheidmaatregelen. bij binnenkomst mocht je op de foto met obama. die foto viel tegen en het kopen niet waard. door dat we zo snel er al door heen waren hebben we nog een rond vaart door de grachten gedaan. dat was ook best mooi. het anne frank huis bezoeken hebben we maar uitgesteld,de rij daar was zo lang dat we dat niet zagen zitten op te wachten. dat doen we wel een andere keer. nog een avond lekker uit eten geweest met me pa, me dochter was toen een paar dagen bij haar vader. en natuurlijk met me dochter nog naar de chineese wok geweest. gisteren(zondag) hebben we samen nog muffins gebakken. en zo kwam onze vakantie ten einde. dochterlief is weer naar school,groep 7. ze had er zin in,6 weken is dan toch wel lang. en ik? ik mag morgen weer beginnen met me werk. de vakantie zit er op. tot het volgende blog.....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

kattenstreken#78

Welkom bij kattenstreken! Een blog waarin ik de foto’s deel met jullie van mijn 3 kleine monsters en het verhaal achter de foto’s. Soms grap...