donderdag 2 augustus 2012

auto pech

het is alweer een hele tijd geleden maar me tijd is minimaal nu ik ook weer werk voor 20 uur (sinds april) toch gebeurd er weer genoeg. op het moment geniet ik van me vakantie en dat pland wat activiteiten,samen met me dochter. zijn we vorige week(26 juli) nog een dagje naar diergaarde blijdorp geweest. erg leuk. met de brombo naar roosendaal,daar zet je heb op de parkeer en hup..in de trein,50 minuten later sta je in rotterdam en dan nog geen 10 minuten lopen en je staat bij de dierentuin. zouden we afgelopen dinsdag(31 juli) naar amsterdam gaan,eerst weer naar roosendaal en dan op de trein. dat ging dus even anders .. net voor steenbergen,een klap en gauw uitvoegen op een parking,rond gekeken en niks te zien. nou dan weet ik het ook niet ..starten en gas ...helaas,ik kom geen meter vooruit. wat nu? eerst me pa gebelt en die zei dat ik maar naar de garage moest bellen waar we de auto vandaan hebben. nou ... de gargage buitenvest in bergen op zoom heeft dus een service van niks. hij snapte dat we hulp nodig hadden maar kon die niet geven,vakantie enzo,weinig personeel,bla bla bla,nou daar sta je dan. de garage gebelt waar we hier thuis naar toe gaan,helaas geen gehoor,tja een-mans bedrijf dus hij kan wel voor iets weg zijn. dan de anwb maar bellen,nou een afrader eerste klas. ja die konde helpen maar dan mag je flink in je buidel bukken. om te beginnen mag je 83 euro betalen voor een nieuw lidmaatschap en omdat dat ter plekken geregeld wordt komt daar nog effe 200 euro bij. ja ze weten dat het veel geld is maar zo gaat dat bij hun. maar dan wordt je wel geholpen. ja dag,283 euro is veel geld voor mij. wat nu? weer pa gebelt ... garage ben de rooy op het dorp is nog een opsie. bellen! en man wat maakte die me blij,geen probleem,waar sta je? er komt iemand om jullie op te halen dan ben je aan de wegrand weg en later wordt de auto opgehaalt. en ja hoor nog geen 15 minuten en iemand staat bij ons,toch even onder de moterkap kijken. ja het probleem is al te zien,de aandrijfriem naar zijn malle moer. intussen is er ook iemand die de auto op gaat laden. sleutels gegeven en wij kunnen weg,we worden netje aan de deur afgezet. daar ging ons dagje uit maar goed,we hebben nog vakantie dus een herkansing volgende week. de auto staat nog in de garage maar die kunnen we vandaag ophalen. nou wat ons betreft kan die buitenvest ontploffen,zeer slechte service. en ben de rooy,toppie! nou wij weten wel wie we moeten bellen als we ooit weer met pech komen te staan. tot het volgende blog.....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

kattenstreken#78

Welkom bij kattenstreken! Een blog waarin ik de foto’s deel met jullie van mijn 3 kleine monsters en het verhaal achter de foto’s. Soms grap...