donderdag 7 juni 2012

ek voetbal 2012

oke het is dan zo ver...het ek voetbal 2012. van 8 juni tm 1 juli zullen vele onder ons de tv afstemmen op de voetbal. MAAR IK DUS ECHT NIET!!! ik steek het echt niet onder stoelen of banken..ik haat voetbal. ik vindt het zo een stom spel..lopen d'r eigen rot acht die bal en dan hebben ze hem en trappen ze hem weer weg(zo iets zie je ook bij andere sporten bv tennis). nee sorry,sport is niet mijn dingen. overal waar je komt wordt je rond de oren gestrooit met ek 2012 en alles wat met oranje te maken heeft. straten worden versiert en zelf op het werk komen de poules weer te voorschijn,ik doe daar dus niet aan mee. we leven in een vrij land en ben ook niet verplicht om er aan mee te doen en voel me ook niet verplicht om te uiten dat ik natuurlijk hoop dat de nederlands de finale halen,het intresseerd me niks hoe ze gaan spelen. ik ben dan ook vrij om iets anders te kijken dan voetbal,zenders genoeg en dan kan je altijd nog dvd gaan kijken. nee voetbal is echt niks voor mij en zal het ook nooit worden. wie wel gaat kijken veel plezier maar doe mij dan ook een plezier...laat de komende 3 weken niet ieder gesprek op voetbal uit draaien,er zijn ook nog andere dingen waar je over kan praten dan voetbal! tot het volgende blog.....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

postcrossing#379

Hallo en welkom bij een nieuwe postcrossing.  en ik val gelijk met de deur in huis, vorige week had ik een kaart die naar Duitsland ging. De...