woensdag 14 maart 2012

Isabel

sinds vandaag hebben we weer een hondje.
we waren het eerst niet van plan maar we miste toch wel het gezelschap en het gedribbel van een hond rond je.

ik ben Isabel Chiquita Desierto Del Perro maar je mag me gewoon Isa noemen.
het klinkt misschien wat chic maar vertaalt in het nederlands heet ik Isabel Chiquita woestijn hond.
ik ben een kort harig chihuahua en ik ben geboren op 13 april 2005 en ben dus bijna 7jaar oud.
ik woonde voor ik bij me nieuwe baasje was bij hele leuke en lieve mensen van de chihuahua kennel kean dogs.
ik ben een paar keer moeder geworden van lieve pups maar nu ik bijna 7 jaar ben mag ik met pensioen om het zo maar te zeggen.
het is nog even wennen in me nieuwe huis maar heb al ondekt waar de kast is met eten.
eten doe ik graag,maakt niet uit wat,lust alles.
hier in huis zijn er ook poezen,dat is wel even nieuwe voor mij.
ben wel voorzichtig als ik er een tegen kom,met dino heb ik al wat beter kennis gemaakt.
ik sprong op het bed van de baas en sprong boven op haar,even schrikken maar verder niks. poes keek me wel aan met een blik van "kan je niet uitkijken!"
sam verstopt zich nog voor me en purk loopt me achter na,wil me duidelijk wel beter leren kennen.
dat een hitkrant niet lekker is weet ik ook al,heb een hapje geprobeerd maar was niet lekker.
het is voor iedereen nog even wennen maar het zal best lukken.
zo lang ik kan eten vindt ik het best en dat bed boven ligt ook super lekker.


tot het volgende blog....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

kattenstreken#78

Welkom bij kattenstreken! Een blog waarin ik de foto’s deel met jullie van mijn 3 kleine monsters en het verhaal achter de foto’s. Soms grap...