maandag 9 januari 2012

feesdagen voorlopig weer voorbij.

phff..ik kan oprecht zeggen blij te zijn dat alle feestdagen weer achter de rug zijn.
wat een gedoe is het altijd weer.
drukte van de kerstdagen,verjaardag van me dochter en dan nog de jaarwisseling.
nee,ben blij dat we weer het normale leven oppakken.

de scholen zijn weer begonnen dus vanochtend om kwart over 8 me dochter de deur uitgewerkt om naar school te gaan.
daarna me een weg banen door het wasgoed,we waren vorige week nog een weekje logeren bij oma dus we hebben het nodig wat gewassen kan worden.
met een vlugge hand de boel boven weer opgeruimd en de koffer kon weer naar de zolder,tot de volgende ronde(wanneer dat ook mag zijn)
heerlijk om toch weer het normale leven voort te zetten.
de feestdagen zijn voorlopig weer achter de rug,tot aan pasen dan.

einde van deze maand is er nog wel me verjaardag maar daar doe ik niet echt iets voor.misschien uit eten met me vader en me dochter maar meer ook eigenlijk niet.
het gaat toch wel verder,wordt dan 39 en ik zit er totaal niet mee.
het is gratis,hoef daar nog gen belasting voor te betalen om ouder te worden.
maar je weet maar nooit met het huidige kabinet wat ze voor plannen hebben!

voornemens voor het jaar 2012 heb ik niet en heb ook niet echt plannen gemaakt.
ik zie wel hoe het jaar gaat verlopen.
een ding is wel iets waar ik naar uitkijk,me vriendin en ik ken elkaar 25 jaar en wil deze vriendschap toch wel bestempelen met een een klein feestje,er is een uitstapje voor een thaise massage en een etenje bij de japaner gepland maar verder zien we nog wel wat we gaan doen. we willen in ieder geval er een leuk week van maken.

tot het volgende blog....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

How’s life? #14

Het is alweer een tijdje geleden dat ik jullie een update heb gegeven over hoe het met ons gaat, dus hierbij onze update. Het is alweer 4 ma...