dinsdag 15 november 2011

je bent een grote schoft!


Vanmorgen om 9.35 uur werd er bij het asiel een hondje over het hek gedumpt.
Wie herkent mogelijk de auto (Renault blauw) de man en of de hond. Het hondje is een Maltezertje, wellicht niet helemaal raszuiver. Jong volwassen met iets een onderbeet. Ze is recent geschoren en droeg een rood halsbandje.
Op de bewakingscamera is duidelijk te zien hoe het hondje aan haar nekvel en halsbandje over het hek gedumpt werd.

Wie meer weet wordt dringend verzocht om contact op te nemen met 0224-551818 of de politie.




als je beestje zo ziet dan je je toch echt niet begrijpen dat er zo beestonvriendelijk met het dier wordt om gegaan.

ik kan me hier zo kwaad over maken!
bedenk goed waar je aan begint als je een huisdier neemt!
zorg er voor en het ze lief,als je je kinderen beu bent dump je ze toch ook niet? nou dat geld ook voor huisdieren!


dit was een bericht wat ik via hyves kreeg gemailt.
laat meer mensen dit zien en lezen! deze man is gewoon een groot schoft!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

postcrossing#379

Hallo en welkom bij een nieuwe postcrossing.  en ik val gelijk met de deur in huis, vorige week had ik een kaart die naar Duitsland ging. De...