vrijdag 25 november 2011

firma list en bedrog

als er iets is waar ik een hekel aan heb dan is het aan mensen die liegen en de boel bedriegen.
zelf als volwassen kan ik dat wel weer goed op rij krijgen en mezelf er over heen zetten met me daar uit getrokken bevinding.
maar wanneer een kind wordt getroffen in het list en bedrog verhaal krijgt dat een hele andere wending.
zeker als totaal onkend wordt iets te hebben gezegt tegen het kind en daar mee het kind dus voor leugenaar uit maakt.
in dit geval betreft dat dus een vader die ijskoud beweerd iets nooit te hebben gezegt tegen zijn kind over iets.
ik ken hem iets beter en ik had deze firma list en bedrog al wel weer door.
de verklaring van veranderingen binnen de firma kloppen niet en het rammelt aan alle kanten,de eind conclusie: de frima bestaat nog steeds en gaat vrolijk verder zo als hij altijd al heeft gedaan.
dit laat ik echt niet over me kant heen gaan,dit onschuldig slachtoffer zal niet verder lijden onder deze firma en per direct worden alle banden met deze firma verbroken!

het kind heeft er verder ook geen problemen mee en heeft er ook genoeg van om telkens de teleurstelling te krijgen van deze firma/vader.
op de vraag of ze hem kon inruilen voor een betere versie is helelaas niet mogelijk.
hoewel bij mij een eerdere uitspraak van mijn kant weer boven drijft:het is toch wel heel jammer dat deze persoon haar vader is,frima list en bedrog.
mede ook omdat hij zelf zich geen moment er bewust van is wat hij te wee brengt in het kinderzieltje.
zo iemand kan het kind missen als kiespijn,en die mening deel het kinderzieltje met heel haar hart met mij.
op geen enkele manier wil ze te maken hebben met het nieuwe leven wat hij zo gezegt gaat beginnen,ongetijfeld zal dat nieuwe leven ook weer beeindigen met list en bedrog.
eerlijkheid is niet de sterkste kant van de firma en het ligt nooit bij de firma maar altijd bij de tegenpartij.
en weer een nieuw slachtoffer kan aan zijn lijst worden toegevoegd.

echt hebben de voorgaande slachtoffers vergelijking gemaakt in hun ervaringen met deze firma en zijn het er allemaal over eens,deze firma list en bedrog geeft enkel om zich zelf en kijk niet verder dan zijn neus.
maar ongetwijfeld zal de firma nog eens de verkeerde tegen komen en zal zijn firma list en bedrog voorgoed worden opgedoekt.
daar zal van de slachtoffers geen traan om worden gelaten en ook geen enkele reactie van medeleven op worden gegeven.

tot het volgende blog....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

kattenstreken#78

Welkom bij kattenstreken! Een blog waarin ik de foto’s deel met jullie van mijn 3 kleine monsters en het verhaal achter de foto’s. Soms grap...